29 oktober 2008

Spån!


För mej som jobbar på ett företag som tillverkar spånskivemöbler, känns det lite tvetydigt just nu. Vi håller nämligen på för fullt med att klä väggarna på andra våning med spånskivor. Snart jobbar jag inte bara med spånskivor, nu ska jag bo i skiten också! Helst hade jag velat ha riktigt trä i form av brädor, men man får väl vara lite realistisk också, visst går det, men vilket jobb! Framledes slipper jag ju ändå se spånet - gipsskivor och tapeter - tack och lov!

I dag har jag och lillan passat på att prova mina nya rostfria köksmått som jag köpte i helgen. Tyckte de var mycket trevligare än de i plast som för mig har gått sönder. Lillan älskar att baka, så vi fick slängt ihop en liten sockerkaka. Men den vill jag inte visa här, för mitt i all iver glömde vi bakpulvret. Inte så lyckat kanske, men duger gott till vårat elvakaffe...

Inga kommentarer: