09 oktober 2008

Så var det dags...

Det är knappt jag kan med att säga det men nu har funderingarna och tankarna på jul börjat på riktigt allvar. Trots att jag tycker att det är för tidigt och att jag har mycket kvar av hösten att njuta av, så kunde jag inte låta bli att köpa Allers julmagasin i dag då jag var och handlade. Helt otroligt!, så här i knappa mitten av oktober.
Men det är ju så att förberedelserna är det som gör julen för mig och ska man hinna med allt roligt så måste det börjas i tid - det är mitt försvar. När jag är ute på bloggarna och läser inlägg känner man av lite av detta också. Det ligger liksom i luften, något är på gång...



1 kommentar:

Annas skattkammare sa...

Hej! Tack för din kommentar hos mig! Visst börjar jul-tankarna komma.. jag köpte julboken från Jeanne de Arc living för ett par veckor sen och jag har sett att andra på bloggarna redan börjat julpyssla.. =) Trevlig helg! Kram /Anna