24 november 2008

Vintern...



...har kommit och med den förkylning. Har haft det ett tag nu och det verkar ha spritt sig till bihålorna - kul!!! Jag som har haft så många planer för de helger som precis har varit. Pyssel och städ inför advent, julmarknader och så vidare. Har bara inte orkat. Besviken och enveten som man är, så har jag gjort lite i alla fall, vilket slutat med att jag blivit ännu mer förkyld och tröttare än någonsin. Att det ska vara så svårt att ta det lugnt?




Här har jag precis spänt fast lillan i traktorn med sin far, så jag kunde gå in och vila mig lite. Tur att hon gillar att vara med pappa ute på gärdet...

2 kommentarer:

Målargården sa...

Tack för din fina kommentar på min blogg. Ser att arbetet framskrider för er del också. Visst är det roligt med eget arbete när man väl är klar.....fråga några som vet =)...men som sagt vägen dit är både jobbig och ibland tråkig. Krya på dig och lycka till med advetspysslingen./ Eva-Mari

Villa Humlebo sa...

Krya på dig vännen!
Jag är också konstant trött, känns som om jag kunde sova läääänge!
Hur går det med...??? ;o)

Kram Marie