03 juni 2009

Nya tider...

...väntar för mig och familjen. Gjorde sista dagen på mitt arbete i torsdags. Är nu hemma med havandeskapspenning eftersom jag väntar mitt andra barn i slutet av augusti. Senare i höst är jag även uppsagd från min arbetsplats som antagligen kommer att stänga portarna för gott. Undrar hur livet ser ut om några år?
Visar en bild på de supergoda bakelserna som vi blev bjudna på i lördags, det var ju pingst och vi hade turen att bli bjudna på bröllop. Själva smet vi iväg och gifte oss för tre år sedan. Åren går...

2 kommentarer:

Villa Humlebo sa...

Tack för senast!
Vilka söta bakelser!! Vart var dom beställda tro?? Var det potatisbakelser eller vanliga prinsess?

Kram på er!
väntar... längtar... suck! ;o)

Skattelyckan sa...

Det var inget dera. Det var någon go persikomousse och annat gott i. Ska ta reda på vart de var beställda någonstans...