14 september 2008

På banan igen!

Det gick fort att få ordning på burken tack vare min kunniga svägerska.
TACK för din hjälp.
Tänkte jag skulle visa er mitt toppenköp som jag gjorde på blocket nu i somras. Nio stycken finfina gamla spegeldörrar i samma utförande för 4000 kronor! Som hittat! På vissa ställen kan de ta upp emot 2000 för en dörr och då finns det oftast inte fler som ser likadana ut så det räcker till ett helt hus. Nu har jag mer arbete att se fram emot i höst (pust), men jag vet ju att det kommer bli jättefint med de i huset.
En ny färgskrapa och en god ljudbok så är det snart fixat hoppas jag...




2 kommentarer:

Villa Humlebo sa...

Kommer bli kanon! Dom var ju jättefina!
Har inte heller haft så mycket tid över för bloggen... men så är det ju för oss som har många järn i elden!

Kram på er!!
PS. Kaffe snart!?

Vegard sa...

Varsågod. Hoppas att datan funkar ett tag framöver nu. -karin